LATESTED NEWS

IP Change နည္းေတြ

IP Change နည္းေတြ


မိမိတုိ႕ လုံျခဳံမႈအတြက္ IP Change နည္းေတြကုိ တင္ျပခဲ႕တာ ရွိပါတယ္။ ေနာက္လည္ တင္ျပမယ္ လုိ႕ ေျပာျပခဲ႕ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တင္ျပမည္႕ အေၾကာင္းအရာထဲမွာ ဒီနည္းမပါပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ဒီေဆာ႕လ္၀ဲက အျမဲသုံးေနက်ပါတယ္။ ဒါေပးမဲ႕ အခုလုိ အသုံး၀င္တာ သိတဲ႕လူ ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ရွားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အကုိ ေျပာေတာ႕မွ သတိထားမိသြားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ႏုိင္ငံျခားေရာက္ေနတဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားေတာ႕ သိပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ကုိ ဖုန္းေခၚတဲ႔အခါမွာ ဒီေဆာ႕လ္၀ဲကုိ ခံရတဲ႔ ဖုန္းလုိင္ေတြ ရွိပါတယ္။ ျပီေတာ႕ ဒီေဆာ႕လ္၀ဲ Run လုိက္တာနဲ႕ ခ်က္ခ်င္ ခဏ နက္က်သြားပါတယ္။ ျပီရင္ ခ်က္ခ်င္းျပန္တက္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ပထမတင္ျပခဲ႕တဲ႕ နည္းလုိ နက္သိသိသာသာ မက်ေစပါမည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေဆာ႕လ္၀ဲနဲ႕ လက္ေတြ႕စမ္းခဲ႕တာကုိ ေျပာျပပါမည္။ ကၽြန္ေတာ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ Music ဆုိဒ္တစ္ခုမွာ ဘာေတြ သြားေရးလဲမသိဘူး။ ၀င္လုိ႕ မရေအာင္ ဘန္းခံလုိက္ရတယ္။ ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေဆာ႕လ္၀ဲရွိလာ လုိ႕ ေမးလုိက္တယ္။ ရွိတယ္တဲ႕ ဒါနဲ႕ အဲဒီေဆာ႕လ္၀ဲကုိ Run လုိက္ျပီ ဆုိဒ္ကုိ ၀င္လုိက္တဲ႔အခါမွာ ၀င္လုိ႕ရသြားပါတယ္။ ျပီေတာ႕ မိမိ IP က American IP ျဖစ္သြားတယ္။ ဒါနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းလဲ ပုံမွန္သီခ်င္းေတြ နားေထာင္းလုိ႕ရသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဒီေနရာမွာ ေျပာခ်င္တာက ဆုိဒ္ေတြကုိ အခုလုိေတာ႕ မလုပ္သင္႕ပါဘူး။ ကုိယ္ကုိယ္တုိင္း ေရးၾကည္႕ပါ။ ကုိယ္ခ်င္းစားတက္လာပါမည္။ ကုိယ္မၾကိဳက္ရင္ ကုိယ္အလည္မသြားနဲ႕ေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ Blog ဆုိတာ ဘာလဲဆုိတာ Post တင္ခဲ႔ျပီျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္ IP Change နည္းေတြ တင္ေနတယ္ဆုိတာကလဲ ကၽြန္ေတာ္က နည္းပညာကုိ ေ၀ငွာ႕တဲ႕သေဘာသာျဖစ္ပါတယ္။ ျပီေတာ႕ လုံျခံဳေရးအတြက္ျဖစ္ပါတယ္။ ကဲေအာက္မွာ Download ခ်ျပီ စမ္းၾကည္႕လုိက္ပါဗ်ာ။ (ေနာက္နည္းမ်ားကုိ အလ်င္သင္႕သလုိ တင္ျပေပးပါမည္.)



ေဒါင္းေလာခ္ယူပါ

မွ်ေ၀ရန္ :

Post a Comment

သင္​၏မွတ္​ခ်က္​ ​ေရးပါ။.....

 
Allright reserved © 2016(Thank for Visit!) Da Surface. Designed by - Ye Tayza KyawYe Tayza Kyaw